"Az yakıyor, çok kaçıyor." 😛 😉 #OtoSeyir #akış
Test konuğumuzu tahmin edebilecek misiniz bakalım? 🙂

"Az yakıyor, çok kaçıyor." 😛 😉 #OtoSeyir #akış
Test konuğumuzu tahmin edebilecek misiniz bakalım? 🙂

Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Fiat Panda? 😀
Olmadı. 😀 Ama iyi fikir onu bir test etmek lazım. 🙂
Nissan Qashqai mı ?
Nope. 😛
i20 ??
ı ıh .
Renault'un bir modeli de, bizim meteorolog nasıl çektiyse bi halt anlaşılmıyor. 😀
Edit:Sanırım Clio Sport Tourer.
😀 İşin sırrı anlaşılmamasıydı diye biliyordum. 🙁
Mazda 3 o zaman.
Yok yok. 😀
Kesin Mazda 3. 😀
Yok, cidden değil. Bence biraz zor bulursunuz. 😛
Menşei uzak doğu dimi bak ondan eminsin?
Yok değil maalesef. 🙂
Bir kısmının doğruluk payı var. 😛
Volvo ama hangi modeli 😀
Değil. Daha önce hiç test aracı gelmeyen bir marka.
Volvo değil.
Mazda 3 fotoğraftaki araba sanırım ama nasıl az yakıyor 😀
Düzenleme:Mitsubishinin bir modeli mi?
Değil.
Değil.
Yaklaştınız. 😉
bu mu?
görmedim @maximilian
Renault türevi bir araba bence 😀
Infiniti ama modelden emin değilim 🙂
opel astra <3