#WindowsPhone #akış #Android
http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO2&Sect2=HITOFF&p=1&u=%2Fnetahtml%2FPTO%2Fsearch-bool.html&r=1&f=G&l=50&co1=AND&d=PTXT&s1=%22Multi-OS+(operating+system)+boot+via+mobile+device%22&OS=

#WindowsPhone #akış #Android
http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO2&Sect2=HITOFF&p=1&u=%2Fnetahtml%2FPTO%2Fsearch-bool.html&r=1&f=G&l=50&co1=AND&d=PTXT&s1=%22Multi-OS+(operating+system)+boot+via+mobile+device%22&OS=

Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Harika olur. Ama ne zaman olur bilinmez...
yav he he mıcrosoft ya bı gıdın allahı seven bagımsız projelerı engellemek ıcın almıstır onu
patenti almaları kullanacakları anlamına gelmez. biri kullanır lisans ücreti alırlar...
Katılıyorum. Söz konusu birliktelik Windows & Android olmayacaktır.
Bazı Android telefonlar için birden fazla işletim sistemi kurmak münkün. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tassadar.multirommgr&hl=tr
adroid teller icin win rom yakında cıkacak 🙂 demeleri yapıldı ve calısıyor 🙂