#KonuDışı Bence teknolojinin gelişmesi falan hikaye... Senelerce bilgisayar teknolojileri gelişti de ne oldu ? Bence hep aynı kaldı. Hep kamyonlarca paramızı alabilmek için bizi kandırdılar. Neden mi ? Ben Fifa 99 oynarken de annem gelip, bu maç hangi kanalda oynanıyor ? diye sorardı, Fifa 15 oynarken de aynı soruyu soruyor. Demek ki kandırılıyoruz. Çünkü anneler yanılmaz 😀 😀 😀 ( Ayrıca anne terliği candır) 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • İsmail Abi @yabancakali

    abi bizimkiler twitchde yayın izlerken bıkmadın mı oyun oynamaktan diyor.bende yok anne oynamıyor izliyorum diyo.bu seferde aptal mısında milleti izliyon diyolar 😀

  • murat Y. @rapmonster11

    konsol olmadığı için genelde konsol oyunlarını izliyorum bide minecraft onuda izlemen öğrenmek zor 🙂

  • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

    Yeni gelişmeler var ama maliyet-kar teorisini bahane edip, olabildiğince suyunu çıkartıyorlar. Örneğin; fiber optik olayı Intel tarafından ortaya atıldı, Thunderbolt olarak isimlendirildi ama bakır tel ile uygulaması yapıldı. Bence fiberi de çok rahat uygulayabilirlerdi ama maliyet-kar olayı işte, ayrıca diğer firmaları da etkiliyor. Sektör olarak böyle büyük bir riskin altına girmezler. Şimdi de değişiyor, ddr, dd2, dd3, dd4, pci, agp, agp2, pci-e değişikliği oldu diyebilir siniz ama yapı olarak değişiklik yok bunlarda. Varolan yapıda ufak tefek oynamalarla yapılmış değişiklikler bunlar.
    Bende mesela StarCraft 2 maç videoları seyrediyorum. Almak istediğim oyunların oynanış videolarına da bakıyorum. Birinden strateji öğreniyorum diğerinden de alıp almayacağıma karar veriyorum.

  • Tuna @tunakaner

    TV izlemek daha büyük aptallık bence, en azından ne izleyeceğimize kendimiz karar veriyoruz, tamam kumanda var kanal değişirim değil olay, yine de tv de kısıtlısın kurum ve kuruluşlar ne isterse onu yayınlar, o şekilde empoze eder ama bilgisayarda öyle değil

  • Emre Hasan Erol @erolemre

    barış pc başında annen hala çay- puaça falan getiriyor mu abi sen duygu olayına dalmissin gene 🙂 anneler candır fifa serisi de damardir 🙂 ama adriano'lu pes serisi de iyiydi ba 😀

  • emirclio @emirclio

    Yannız fifa 99 da orta sahadan ne gol atılırdı yavv. Ben fifa 2003 e ten sonra oynamayı bıraktım. Çünkü bu seriye kadar şuta basınca adam direk rakip kaleye yüzünü dönüyordu.Sonra ki serilerde nereye bakıyorsan oraya şut atmaya başladı(mantıken doğru olanı bu ama alışkanlık) Ayriyetten bu serilerde kenarlardan içeri girincede iyi iş çıkıyordu. Birde benim taktiğim vardı. Ayarlardan ofsayttı kapa ,rakip kaleye uzun top at,forvetini rakip kalecinin arkasına koştur ,rakip kaleci uzun top kullansın ,topu kap ve uzun oyna oyuncun kaleciynen karşı karşıya. Nihahaha yaşasın kötülük 😀

  • Enesunsal @enesunsal

    Klasik evrimle devrim mantığı aslında uzun süredir teknoloji sadece evrimleşiyor.Levent abide hep bahseder ya sürekli eskiyi yamayarak eklemeler yaparak devam ediyoruz diye aynı mantık.Bir devrim gerek:D