aliexpress.com 'dan $22 'a aldığım Logitech G27 direksiyon seti yurda giriş yapmış. Bakalım Çin'li arkadaş ne gönderdi? Gerçekten Türkiye'de 950 TL 'ye, yurt dışında $350 'a satılan direksiyon setini mi, yoksa abuk subuk bir şey mi... Bir kaç güne belli olur 🙂
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Buyuk ihtimalle cakmasidir
22 $ mı? 😀 Çok umutlanma bence
Yok umutlanmadım zaten. Alırken de hiç umudum yoktu. Deneyelim bakalım nolcak dedik. Meraktan biraz 😀 . Hep birlikte görecez zaten 😀
😀
aynen 😀
22 dolara aldığına gümrük bile inanmayıp, gümrüğe takılacaktır 😀
ya takılsın onun çözümü kolay yeterki iş oraya gelsin 😀
link atarmısın rica etsem merak ettim 🙂
şuan satışta yok ama printscreen:
http://s28.postimg.org/wwfguc6hp/image.png
http://s10.postimg.org/z8xb0xgqx/image.png
mesela item spec de voltage regulator yazmış, bunu çinden alımlarda genelde düşük gümrük vergisi için yapıyolar. ama gerçekten de voltaj regulatörü gelirse normal karşılamak lazım bu paraya 😀
Eğer gerçekten G27 göndermişse yılın alışverişini yapmış olursunuz. 🙂 Satıcı doğru göndermiş olabilir Gamsız e-bay bölümünde işlemciyi böyle ucuza aldığını anlatmıştı.
ewt malumumuz. yok artık şaşırmicaz, gelene eyvallah dicez zaten
bikere daha böyle olmuştu, onda parayı iade ettmişlerdi çok kişiden şikayet geldi diye
Merakla bekliyoruz. 😀
valla ben ve işyerindeki arkadaşlarım merakla bekliyoruz 🙂
Eğer beklediğiniz kalitede değilse. fotoğrafını çekip ,dispute açarsanız geri iade işleminiz daha kolay olur. umarım gerek kalmaz
Şuan kargonun konya selçuk ünversitesine gittiği bilgisi ile şaşkına döndüm... ne olacak bilmiyoruz şuan.
türkiyeye giden numaralardan birini vermis sana 😀
hmmm anladım, ozaman para geri iade isticez. e ne karları oluyo ki bu adamların. heralde on kişiden ikisi geri iade istemese kardır die düşünüolar 😀
Isim yazmiyormu adres in ustunde yazmasi gerek
arkadaş şimdi 900 - 950 tl de verilmezki bu ürüne.... ama debriyajlı böyle bi kit de yok güzel 🙂
g25 aldım 400 tl ye ikinci el. g25 in g27 den artı bir özelliği varmış, g27 nin vites kolu sadece manuel oluyormuş ancak g25 inki ister manuel ister otomatik oluyormuş yani triptonik. bu nedenle g25 tercih ettim. bu aliexpress işlemi de iptal edildi, para geri ödeme sürecinde şuan.
neden iptal oldu ? dolandırıcı mı çıktı
Evet. Aliexpress le iletişime geçtik. Kullanıcının sahte hesap olduğu tespit edilmiş. 3 gün içinde iade işlemi yapılacakmış
Sonunda
kardeşim o seti satarmısın 100 liraya
peşin para
@recomend haha
abi geldimi ürün para idesimi yaptın anlamadım
başka yerden aldım, ordan iademi aldım
G25 hala duruyor mu
sattım