

Teknoseyir gündemi
#GTA6#TeknoYardım#HaftalıkGündemeMalzeme#GTA5#3boyutlubaskı#İşeYararYayın#RDR2#pctoplama#MacMiniM4#GTASA#steamSon bir saat içinde 212 ziyaretçi, 33 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
"Al al daha da yükselecek" - "Buradan alma daha da düşecek"
Para yok ki millet altına girdi ve çıkamıyor 🙂
Altına girerken hiç bu kadar acıyacağını düşünmemiştim.
Dibin dibinin dibi gelince alırız.
İstatistikler türkiyede insanların fiyattan bağımsız sürekli aldığını göstermiyor muydu
Pamuk eller cebe. 😛
En sevdiğim durumlardan biri.
Bir şey yükselince herkes kendini çok akıllı sanıp, sadece o bilgiye o sahipmiş gibi ego yapıp almaya koşması. Düşünce "zaten değersiz ya" diyip almaması. (en güldüğüm insan kusurlarından biridir)
Yani kafamızda birşeyin değeri ne kadar eder bilgisi yok. Sadece kıyaslamalı olarak değer biçebiliyoruz. Ama zengin veya finans bilgisi yüksek insanlarda bu bilgi var. Yani aslında karşılaştırabileceği şeylerin sayısı çok daha fazla. İşte bu sayede para kazanılabiliyor.
Finansal okuryazarlık budur.