Ben ailem dışında kimseden böyle bir ilgi görmedim ya.. Vay be. Firmalar bunların peşinde koşuyormuş bir de.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#note9pro#StarWars#honor600pro#TürkTelekom#ftth#FiberSon bir saat içinde 99 ziyaretçi, 23 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Canından bezmiş ha? Şımarıklığı tavan yapmış gibi geldi bana.
çok doğru strateji yapmış artık daha çok tanındı daha büyük markalarla çalışıcak
kimi firmalar böyle uygun zaman değil dersin ne zaman uygunsunuz o zaman arayalım derler.
firma kolay erişilebilir bir yerde diye gönderelim demiştir. geçen sene 1 hafta konaklayacağım bir yere indirimlerden bir ürün almış ve gelmişti. 2 günde gelecek ürün 5 günde gelmişti. 😀
İşbirliğinde ürünün görünmesi şart mıymış? 'Kullandım, pek beğendim, çok güzel' dese yetmiyor muymuş? Şaşırdım 🤔
@oniki 😁 Bana da ondan.. Tamamen zarar geliyor bu işler.
Bir de bu influencer ne kadar doğru bilgi veren birisi olabilir ki ? Kozmetik diyor.. Kızın cildi ilkokul çocuğu gibi 😅 Ona iyi gelen şey sana alerji yapabilir vs.
Ya Murat abi iyi bir teknoloji editörü dimi ? Ben Murat abi beğendi diye gidip bir telefon almadım bugüne kadar 🤔 Denk gelmedi yani, yanlış anlaşılmasın 😁 He ablama ilk çıkan Zenfone 5'lerden almıştık, kaliteli olanlardan. Bir tek o var 😅
Parasını beğenmemiştir en fazla. Bundan bile prim yapıyorlar utanmadan.