House of the Dragon'un 3. sezonu gelmiş. Yine gerçek ejderha kullanmamışlar.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#note9pro#StarWars#honor600pro#TürkTelekom#ftth#FiberSon bir saat içinde 99 ziyaretçi, 23 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
gerçek derken bilmediğimiz bir şeyler mi var they live! misali...
Mandalorian çöp cgi efektlerinden bin kat iyi olmuş. Biri film, star wars, biri dizi. Artık boyle olacak sanırım.
Sezon gelmedi daha, tek bölüm 🙁
Haftalık takip etmek daha güzel oluyor.
Yahu ne mantıksız beklentileriniz varmış sizin de. Yani Çin gidip Amerikan Hollywood’una ejderha verir mi ödünç filmcilere sanki
ejderha v.b. vfx işini çinliler çok iyi yapıyorlar.
@narako Çin yapımı bir şeyler izlediğimi pek hatırlamıyorum. Kungfu yapıp duruyorlar garip garip filmler
GoT'tan sonra tat vermedi. "Not today"