Trendyol, Hepsiburada vs vs gibi sitelerde satış yapanlar dikkat. Kahve kupası gibi sıradan bir ürün için 180 bin ceza yemesine iyi güldüm yalnız.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Ekrem @huseyinekrem

    bi anda o kadar saplayıncs yemiş tabi

  • Agab @agab

    Arkaplanda bilediğimiz bir şey olabilir. Çok satmaya başlamıştır zam çakmıştır vs hani durduk yere random bir ürünü takip edilip ceza yazılacağını düşünmüyorum

  • exponent @exponent

    Konudan bagimsiz boyle cezalar olsa hic fena olmaz. Gecen gun dolaptan bir urun bakiyorum. Satici iade yoktur diye yazmis urujun calisip calismadigini bilmiyormus. Bende dedim ki 100 tl indirim yapin eger urun calismazsa bende kalsin iade etmem. Ama indirim yapmayacaksiniz bu sekilde alirim arizali cikarsa iade ederim. Pazarlik asamasinda urunun ne oldugu anlatmak durumunda kaldim. Urun de bir netbook adaptoru ama orjinal. Lakin netbook eski bir model gunumuzde kullanilma sansi yok. 7 aydir ilanda olan bir urun. Satilmiyorda. Tabi satici urunun ne oldugunu ogrenince once ben bi dusuneyim dedi sonra bi baktim fiyati 300 tl birden zamlamis. Daha sonra da bi baktim 200 tl daha zam koymus. Ne oldugunu soyledigime o kadar pisman oldum ki. Ben dahil.herkes ekonomiye devlete hukumete lad soyluyoruzda once kendimizede bir baksak sinekten yağ cikarir olduk