Amazon'un sahibi de olan Bezos'un Blue Origin'inin roketi patlamış, nanay olmuş. Belki Amazon müşterilerinin ahı tutmuştur, ama oh olsun, içimin yağları eridi derler ya öyle oldu 🙂 (Cana gelmemiş, mala gelmiş). Amazon pişmanlıktır.

Amazon'un sahibi de olan Bezos'un Blue Origin'inin roketi patlamış, nanay olmuş. Belki Amazon müşterilerinin ahı tutmuştur, ama oh olsun, içimin yağları eridi derler ya öyle oldu 🙂 (Cana gelmemiş, mala gelmiş). Amazon pişmanlıktır.

Son bir saat içinde 239 ziyaretçi, 39 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
.
Bence bu ilgi çekmek için yapıldı, herkesin bu kadar uzak olması ve bu kadar güçlü bir patlama 'evet bir şeyler deniyoruz, paranız boşa gitmiyor.' gibi bir durum olabilir.
Çalıştığımız şirketlerde öyle ürünler sabunlanıp teslim ediliyor ki.. :))
Bu fırlatmaların hepsinde herkes o kadar uzak oluyor zaten. Ayrıca roket geliştirmesinde patlama olağan karşılanıyor. SpaceX de defalarca patlattı. Ne ilk ne son.
Ah ile roket patlatabilsek, uzayda hiç spacex uydusu olmazdı
Trendyol roketi öneriyorum size o vakit 🙂