Samsung One Uİ 8.5 ile wipe cache partition seçeneğini kaldırmış. Ya sabır.
Son bir saat içinde 202 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
O neydi ki?
Boot menüsünden önbellek temizleme olması lazım.
Önbellek temizleme. Soft format gibi hocam.
Android kapanıyor ios açılıyor
He valla hocam ya
Evet. Telefon resetlemenin sahibi olmak için ellerinden geleni yapıyorlar.
Biz cihazı kullanıcaz. Onlar da hükmedecekler canlarının istediği gibi.
chromeda sekmeler donuyor, resetledim yine düzelmedi mesela. En iyi android bile gerçekten leş artık. Bakalım yeni sürümde neleri katledecekler ya da düzeltecekler
@cimadam Choreme alternatifine geç. 11 senedir android kullanırım. Chorome disable yaptım. Firefox kullanıyorum mobilde.
5 senelik telefonumda 1 kere bile donmadı.
@tarikx normalde opera kullanıyorum mobilde ama bazı sitelerde sadece chrome düzgün çalışıyor malesef keza onda da benzer bir sorun vardı daha sonra denemedim. Android ile alakalı sanırım browserdan ziyade, silip yeniden yüklemek istersem de malesef chrome silinmiyor s23'de
Samsung zaten Samsung değil ki, bütün yazılımlarını Amerikalılara yüklediler. Yakında donanımı da üretmezler ise şaşırmam...
Evet, pixel olmaya çalışıyor
Note 5'den beri aralıksız Samsung kullanıyorum. "Wipe Cache Partititon" diye bir özelliği ne duydum, ne kullanmam gerekti.
Hocam ben oneplusta her güncelleme sonrası yapardım. Yapmadan önce hafıza durumuna bakardım bir de yaptıktan sonra. Hafızada yer açıldığını gözlemleyebiliyordum. Bir de belki de bu histir ama bu olay önbellek temizliği yaptığı için cihazda bir nebze stabiletiyi artırıyordu.
Recovery boot'ta yer alan özellikten bahis ediyoruz değil mi?
@lterlemez Evet.
@panaviatornado Note 8'de var galiba, S 3'te de var.
@lterlemez Hocam Android 12 ile brlikte yavaş yavaş kaldırdılar. Samsung da şimdi kaldırdı
@panaviatornado O zaman kötüymüş...