@cimadam Hatta kredi kartına değildi, taksit kartına (Boyner'in Advantage Card) yapılıyordu. Sonra HSBC bu kartı satın aldı, bir süre devam ettirdi ve sonra HSBC taksit yaptıran kredi kartına çevirdi. Arkasından da Yapı Kredi Bankası Wordcard'ı benzer şekilde kullanıma sundu, puanlı olarak.
yakında 3 taksit şu kadar, 6 taksit bu kadar, 12 taksit şu kadar diye de yazılır.
Bu nasıl yasak değil anlamıyorum
Amazon, Hepsiburada vs vs gibi büyük siteler bile taksite fark alıyor artık normal.
@behzat bence tam tersi olmaya başladı büyüklerde, bir tek peşin fiyatına taksit oralarda var
Hiçbir zaman yasak olmadı ki?
Çünkü isteğe ve ürüne bağlı bir uygulama...
@lterlemez valla eskiden böyle değildi, fark yoktu. bu arada nakit kartta da aynı fark var
@cimadam Uygulanan ürünler de vardı, uygulanmayan ürünler de vardı. Duruma göre değişiyordu diye hatırlıyorum ben de....
@lterlemez ilk zamanlar kredi kartının olayı taksit yapmasıydı tabii ben biraz yaşlı olduğum için 😀
neyse çok önemli değil zaten hepsi patlak 😛
@cimadam Hatta kredi kartına değildi, taksit kartına (Boyner'in Advantage Card) yapılıyordu. Sonra HSBC bu kartı satın aldı, bir süre devam ettirdi ve sonra HSBC taksit yaptıran kredi kartına çevirdi. Arkasından da Yapı Kredi Bankası Wordcard'ı benzer şekilde kullanıma sundu, puanlı olarak.
Bu faiz sarmalında peşin fiyatına taksit varsa o vade farkı da fiyatın içindedir. Yapacak bir şey yok
Aylık %4 enflasyon varken, taksitli için fark olmaması beklenemez
kasaya gitmeden taksitli fiyatını görebiliyoruz. şunu yapan firmalara teşekkür etmeniz gerekiyor.
Taksit fark alma olayı net
Kredi kartlarinin genelde ucretsiz taksit kampanyasi oluyor