@ozgurg GTA6 çıkınca nerede oynayacan akışı komple gta yaptığına göre limited edition ps pro yada series x hazırda bekliyor varsayıyorum?
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
#gta6yahazırmısınız?
PS5 ve Series X var ama PS5'te oynayacağım.
PS5 pro kapatmak lazım şimdiden fiyatı korkunç olur oyun çıkmaya yakın.
@sormadunyamnebicim Memnunum normalden. Pro'da disk okuyucu da yok dahili olarak. Hep masraf.
5090'lı pcnin olması gerekirdi, yakıştıramadım.
@bobafett PS5'ten iyi oyun oynama ortamı yok.
@ozgurg Bana göre de PC'den iyisi yok.
hocam ayıptır sorması neden ikisi de var? ikisini de satıp ps5 pro'ya geçmek mantıklı olmaz mıydı?
@shyrelia Xbox'ın da kendisine has oyunu olacağını sanıyordum. 🥲 Yeni CEO Ayşe Abla ile belki yeniden bu yola girerler.
PS5 Pro'nun GTA VI konusunda nasıl performans göstereceği henüz belli değil. GPU daha iyi ama CPU neredeyse aynı ve GTA'da NPCler CPU'ya yükleniyor.
Pro'da bir oyunu kanlı canlı görüp "ya ben bu güne kadar çamur grafikle oynuyormuşum" demeden Pro'ya geçmem diye düşünüyorum. Görmeyince en iyi elimdeki oluyor. 😀
@ozgurg mantıklı hocam, bende de düz ps5 var. oyun çıkana kadar iş bulabilirsem alır oynarım yoksa KemalSunalTavukCamınaEkmekBanıyor.jpg
@shyrelia Sen buluncaya kadar çıkmasın o zaman. 🙏 Aynı dönemde keyfini sürelim. Şansın açık olsun.
@ozgurg teşekkür ederim güzel dileklerin için. Umarım 2 gün ertelerler de doğum günümde başına otururum.
yaw bırak, gameplay izler pintipanda'dan 😀