Sıfır reklam tamamen organik indirme ile "bir uygulamadan" yaklaşık 1 yılda 400 indirme 90 silme almışım, yaklaşık 600tl kazandırmış. Buna biraz reklam basmaya değer mi sizce? Turistlik zamanlarda kullanılan bir ios uygulaması.
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
reklam vermek ne kadar ? kaldı ki şu dönemde 600TL bir öğlen yemeği yani reklama vereceğin para da çok bir meblağ değilse ben şansımı dener reklam verirdim. bir bakmışsın dönüm noktan olmuş aga 😀
parasını geçtim de 400'e 90 iyi bir oran mı asıl olay o 😀 İyiyse basacağım reklamı. Mobil dünyaya pek hakim değilim
@agab @ozgurg sen ne dersin bu orana?
@agab Sayılar çok düşük. Fikir verir mi bilmiyorum. Yanlış yönlendirmeyeyim.
altta duran göze çarpmayan reklam neden olmasın. kocaman kocaman açılan olmadıkça
600tl zaten reklamdan geldi. Uygulama içi demiyorum uygulama tanıtmı diyorum
@agab yanlış anlamışım
değer bence
bir kera reklam verip dene, çıkarırsa maliyetini bas dur.