şu dolabı almayı düşünüyorum tek yaşıyorum. nedersiniz ?
https://www.a101.com.tr/elektronik/dijitsu-dbd250k-buzdolabi_p-26065328
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 59 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Altus alırdım ben. Bir kere servis artısı var. Ararsın akşama gelir kurarlar. Bu marka belki bilinen bir markanın alt grubu falandır bilmiyorum ama genelde 50 tane firmaya servis hizmeti veren bir dükkan bakıyor.
Aynen. Dijitsu vantilatör kullanıyorum ama TV ve beyaz eşyada kullanma riskine girmezdim (hele yakın fiyata iyi servisli alternatif varsa)
uygun bulursan altus al indirim filan kovala bence
Ev için mi?
Ev için olmasa tek yaşadığını belirtmesi biraz garip olurdu.
@oniki Ajan molder nasılda iz sürüyor 🙂
Evt
@ahmet0 ayda bir, iki ayda bir buzunu çözerim diyorsanız olabilir nofrost almanız daha iyi. Bütçeniz ne kadar çıkar?
Onuda alabilirim aslında sadece çok büyük dolaba ihtiyacım yok .@kortex
@ahmet0 23350 peşin fiyatına 9 taksit hayırlı olsun.
https://www.trendyol.com/grundig/grne-no-frost-cift-kapili-buzdolabi-p-860671350?boutiqueId=61&merchantId=106271
Garantiyi 7 yıla uzatma yanlış değilsem 6+1 taksit oluyordu.
https://www.grundig.com.tr/ek-garanti-uygulamalari
(0-6 Ay) 4 Yıl EG Buzdolabı (0-6 Ay) GRT301 ₺6.589
25 bin filan