Yıllar önce Windows Phone'da tüm uygulamaları kapatınca müzik uygulaması müzik çalmaya devam ederdi. 2026'da hâlâ Android'de çat diye kapanmasını yargılıyorum Spotify'ın falan.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWarsSon bir saat içinde 249 ziyaretçi, 84 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Uygulama tasarımıyla alakalı. Poweramp kapanmıyor mesela.
Para işleri...
Müzik çalan uygulamanın yürütme modülü remi boşaltsanda kalıyordu. Günümüzde hepsini kapatıyor sistem genelde.
MIUI agresif batarya politikası vardı, her şeyi bozardı. Bıraktım.
kilitleyebilirsin
Güzel çalışmıyor o habire gösteriyor
Ayrıca Spotify'ın çok ağır çalışması cabası.
Benim telefonda performans sorunu yok ama bunu daha önce başka bir yerde de duydum
Spotify kilitlense nasıl kapatacaksınız. Bu seferde cihazı yeniden başlatmak zorunda kalacaksınız.
O öyle çalışmıyordu windows phone'da elle kapatınca veya şarkı durmuş vaziyetteyse kapanıyordu.