Ortopedik oturma minderimle bel desteğim geldi. Bel desteğini beli tutulan bir çalışma arkadaşıma hediye ettim. Şu anlık oturma minderini deniyorum. Uzun vadede memnun kalacak mıyız göreceğiz.


Ortopedik oturma minderimle bel desteğim geldi. Bel desteğini beli tutulan bir çalışma arkadaşıma hediye ettim. Şu anlık oturma minderini deniyorum. Uzun vadede memnun kalacak mıyız göreceğiz.


Son bir saat içinde 247 ziyaretçi, 84 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
kafalık var mı? miderin benzerini bir arkadaşım kullanıyordu memnundu.
Ben bu işi yüksek yoğunluklu sünger alıp çözmüştüm.
hayırlı olsun öncelikle, birde hocam oturma minderi ters galiba, o boşluk olan yer ön tarafa gelmesi gerekmiyor mu?
Görsellerde böyle kullanılıyordu.
o boşluğu kuyruk sokumu için bırakıyorlar.
benim deri koltukta kaydığı için altına halı kaydırmaz koyuyorum, çok kayarsa deneyebilirsiniz
@moody ben tesisat için sanıyordum. demek değilmiş. teşekkürler.
ben bu minderi 960TL ye aldım indirim gelmiş, biraz küçük ama güzel
https://www.hepsiburada.com/viscotex-oturma-minderi-kaydirmaz-tabanli-cift-kilifli-koruma-saglayan-ofis-koltugu-araba-koltugu-45x34x7-p-HBCV00002Y05TW
https://www.trendyol.com/genel-markalar/koksik-kemigi-icin-yastik-ortopedik-visco-oturma-minderi-kuyruk-sokumu-minderi-p-141225217
şu ürünün aynısı sanırım hocam bende bu ürünü kullanıyorum çok memnunum.
deneyimleri bekliyoruz