Youtube'da araba videoları izliyorum, ara sıra, çok hastası değilim ama ilk bahsettikleri şey "tasarım". Bence en gereksiz mevzu. İnsan gözü her şeye bir şekilde alışıyor. 5 milyonluk arabaya tasarımı kötü alınmaz diyenler var 🙂 verseler almayacak, üç gün kullansa alışacak çok iyi diyecek neyse.. akışa katkı yapayım dedim, sabah sabah #OtoSeyir

BeğenFavori PaylaşYorum yap