Edit: Sevmediğim film predatörün Av filmiymiş, Alien serisi ve Predatör serisi aynı gidiyor sanıyordum 😅

Alien serisinin en iyi filmi hangisi? En son filmi izledim izlenilebilirdi. İlk filmini izledim, yıllara yenik düşmüş, şu an gram sarmıyor. 90 larda çok güzeldir eminim ancak şu an izlenilebilirliği hiç yok. Alien vs Predatör izledim, çok güzel olabilecekken vasat olmuş. Bu seri popüler bir seri bildiğim kadarıyla, hangi filmi güzel de bu kadar popüler olabildi onu çözemedim 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap