30 küsur yıl önce araba kullanmayı Fiat 850 ile öğrendim. Babam arabayı dökük vaziyette almıştı, motoru indirirken, rektefiye sonrası toplarken vs yardım etmiştim.

Bugüne gelirsek, az önce evde koltukta otururken şimdi kullandığım arabanın uygulamasından yazılım güncelleme bildirimi geldi, yükle dedim, kendi data paketi üzerinden indirip yükledi. Vay be...

BeğenFavori PaylaşYorum yap