30 küsur yıl önce araba kullanmayı Fiat 850 ile öğrendim. Babam arabayı dökük vaziyette almıştı, motoru indirirken, rektefiye sonrası toplarken vs yardım etmiştim.
Bugüne gelirsek, az önce evde koltukta otururken şimdi kullandığım arabanın uygulamasından yazılım güncelleme bildirimi geldi, yükle dedim, kendi data paketi üzerinden indirip yükledi. Vay be...
Vay be kısmını geçtim ben. Artık ürkütücü olmaya başladı bu iş. Öyle ki direksiyonla tekerlerin mekanik bağlantısı kesilerek tamamen dijital olarak yönlendireceklerdi bi ara. İş oraya gidiyor. Hoş o olmasa araç sahipliğinin bir anlamı kalmayacak veya mekanik direksiyon teker bağlantılı araç bulamayacağız. Gelecek artık pek de hoşuma gitmiyor bu tür şeylerden ötürü. TR'de yaşamanın avantajı da yok değil. Ne dert ediyorsun her an her şey olabilir zaten takma bunları kafaya diyor içimden bir ses. 🤣
Infiniti q50 direksiyon sistemi dijital olması lazım. 10 yıl önce çıkmıştı piyasaya.
@hcaktuna reno ortaklığından sonra nissandan hayır gelmediğinin göstergesi bir iş daha
Araba alacak olsam minimum elektronik olsun isterim. Yani hemen hemen 2005 model ve öncesi araçlara bakarım.