Bu hikayede sıfır araçta aküden aldığı enerjiyi bunlara bağlamanın garantiyi bozmadan bir yolu var mı? Bir de bağladık diyelim aküyü ne kadar sürede içer bu özellikle park halindeyken kayıt özelliği için soruyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap