Masaüstü bilgisayarımda şöyle bir durum var.

Ara sıra elim kasaya değdiğinde statik elektrik atlıyor, bazen monitör kapanıp açılıyor bazen de bilgisayar reset atıyor. Toprak hattında elektrik yok, kasada elektrik yok. Her zaman olmuyor. Sebebi ne olabilir fikri olan var mı ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap