RTX3070 den geçeceğim bakalım neler olacak. Piyasasına ayrı ekonomisine ayrı tüküreyim (:
AMD tarafında en son RX5700XT kullanmıştım.
Asus Prime #RX9070XT yi akşam PC ye takacağım. Neler bekliyor beni göreceğim.
RTX3070 den geçeceğim bakalım neler olacak. Piyasasına ayrı ekonomisine ayrı tüküreyim (:
AMD tarafında en son RX5700XT kullanmıştım.
Asus Prime #RX9070XT yi akşam PC ye takacağım. Neler bekliyor beni göreceğim.
Son bir saat içinde 191 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@huseyinekrem
😀 Sorunları var, hepsini çözdüm ama Nvidia'dan daha sorunlu, onu söyleyeyim. Hele Windows'a müdahele eden ayarların varsa onlar bile sebep olabiliyor. Bir sorun olursa bana sor, muhtemelen yaşamışımdır 😀
@huseyinekrem Ben 5600xt kullanırken en büyük sorunum çökme ve sonrasında hata raporu ekranıydı. Bazı sürücülerde kalıp Radeon Software kurmayınca çok azalıyordu ama bu sefer hem kart sakatlanıyordu hem de yeni oyunların bazıları ya hiç çalışmıyor ya da düşük performansta çalışıyordu. Nvidia da %100 sorunsuz değildir ama şu an memnunum, aklıma gelen hiçbir sorun yaşamadım. En azından 5 dakika oyun oynayacak vaktim olduğunda başım ağrımıyor. 5600XT ile her seferinde en az bir kere çökme yaşıyordum. Sistemde ekran kartı dışında bir şey değiştirmedim, diğer donanım sıkıntılı olsa Nvidia kart da düzgün çalışmazdı.
Aslında 3070'den ben olsam bir nesil daha beklerdim. 3070 hala güzel bir gpu çünkü, 9070 xt'e geçince fps 2 e katlanıyor mu mesela bu da mühim. Atıyorum aynı ayarlar aynı detaylar aynı oyun birinde 50 fps öbüründe 100 mü ? 9070 serisi kötü değil de işte insanın aklında da bu kalıyor. Birde önümüzde gta 6 gerçeği de var. Ekonomi zaten herşeyde hepimizini canını çok kötü yakıyor. 🙁
Valla bekle bekle piyasa alt üst ve ileride ne olur bilmiyorum. Bu sebepten 9 ay vade farksız giriştim. Yoksa aynı fikirdeyim seninle. Kart 5070ti muadili. 5070ti lar uçuk fiyat ne yapayım babam ne yapayım 🙂 aldık bakalım üzmez inşallah. Bu arada ben eldeki kartı çıkarıp 5070 çekecektim. En azından 8GB vram den ve eski karttan kurtulmak için. Güç tüketimi vs yüksekti derken bahanelerle 5070 e ikna etmiştim kendimi de sonra bir den bu namussuz belirdi. Bakalım artık
@baris1 Tabi orası da öyle. vade farksız şu devirde almak süper birşey. Nvidia da 5000 serisi biraz şey dlss tıktık 5070 vs 4090 dediler ya orada işte şovu gördük o köylü deri gocuklu çekik gözlü çakal heriften. 😀 he gördük 4090 performance 5070 olayını palavracılardan. 😀 hayır birde bir sektörü böyle palavrayla kandırmaya çalıştı ya nvidia rezilliğe bakar mısın ? e ama rekabet yok ki ? o amd'in de ben ağzına sıçayım. böyle salataya doğranacak hıyar olan herife kuzeni diye birşey yapmıyor bu amd'in başındaki hanım abla ama olmaz böyle. Biraz rekabet yap kardeşim ya göstermelikte olsa yap ki bu herifler bu kadar da milleti salak yerine koymasınlar. Ati zamanı bari birazda olsa rekabet dönüyordu. AMD aldı oh dedik süper şimdi güzel rekabet olacak babayı oldu. 780 senelik köhne intel bile harici gpu pazarına girdi kucağına aldı o kartları sonra. 😀
3000 serisi bi 5 yıl daha götürecek gibi. Tek patladığımız nokta VRAM. Fakat medium'a çeker kullanırız daha.
Ben Rtx 2069 ile devam ramini 12 GB yapabilsem daha gideri var yaş 46 fhd monitör ile devam
Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın. Ben de Nvidia'dan 9070XT'ye geçtim. Çökme, açılmama, rest atma vs gibi sorunlar yaşamadım. Şimdiye dek tek yaşadığım sorun ilk kullanmaya başladığımda Adrenaline yazılımının bazen kendi kendine kapanması oldu. 2. monitörde performans verilerini açıp test yaparken arada kapanıyordu kendiliğinden. Bunun oyuna veya benchmark'a bir etkisi olmadı. Tekrar başlatınca düzgün şekilde açıldı. Son güncellemeden sonra bir daha yaşamadım.
Sorun olmayacaktır büyük ihtimalle
hayırlı olsun ddu felan işe yaramıyor direk format atman gerek yoksa crash felan derdi bitmiyor kart düzgün çalışmyor
Teşekkür ederim arkadaşlar. Ya bir fırsat bulursam kartla ilgili birşeyler paylaşacağım hatta undervolt vs durumları deneyeceğim. Dün kartı sadece taktım bıraktım. Uğraşacak halim yoktu 🙂
Undervolt tarafında en son -70 core voltage -10 güç kıstım. Bayadır bu şekilde bir sorun çıkarmadı. Olurda deneyimlemek isteyen olursa diye yazayım dedim.