10dk doldu. İndirimler bitmeden yeni bir klavye bakayım artık.
Aldığım dönem modifiye edip ışıklı yapmıştım ne güzel
#logitech




10dk doldu. İndirimler bitmeden yeni bir klavye bakayım artık.
Aldığım dönem modifiye edip ışıklı yapmıştım ne güzel
#logitech




Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Asla hiçbir klavye fare yazılımı kurmuyorum, JS ile yazıp yazıp salıyorlar piyasaya bu saçmalıkları.
Logitech'in yazılımı güzel ama
Bende dün klavye aldım kargo yarın teslim edecek umarım ☺️ Almayı düşündüğünüz klavye var mı ?
Logitech Mx Keys S bakıyordum. Sonra şunu gördüm
https://www.akakce.com/klavye/en-ucuz-hp-975-3z726aa-kablosuz-fiyati,872840502.html
@sawgent Direkt amazon satıcısı olsa iyi olurmuş.
Bunu gördüm ürün nasıl bilmiyorum
https://www.amazon.com.tr/Logitech-Gelişmiş-Aydınlatmalı-Boyutlu-Kablosuz/dp/B07W6JN5BK
Modifiye de etmiştim aleti zamanında ne güzel🥲
Işıklandırma için usb çok iyi denk gelmiş 🙂 Bende Steelseries apex 3 vardı. Yaklaşık 3 yıl olmuş. Artık tuşlara zor basıyor gibi geliyor. Suya dayanıklı, toz vs olursa temizlerim diye almıştım. Dün Steelseries apex pro gen 3 aldım. Bakalım o ne kadar dayanacak
Aaa, benim klavye. Gayet severim kendisini, televizyona bağlı mini pc'ye can vermekte.
İlk çıktığından beri kullanırım 10 yıl oldu. Ne update gelmiş hayret