Basit bir teknik cizim icin en kolay hangi programi kullanabilirim. Lutfen Autocad falan demeyin. Sadece bir bardak cizicem.
Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Freecad
yapay zekaya çizdirmeyi denediniz mi?
hangi yapay zekayi kullanmak iyidir teknik cizim icin?
@zagortenay hocam ben her iş için chatgpt yi kullanıyorum. çizim için mecbur kalınca solidworks. chatgpt bu kadar yaptı
@totsu supersin, aslinda anlatmasi cizmekten daha zor o yuzden cizeyim dedim. bana icini gostermek icin kesiti lazim. TinkerCad diye bi program buldum onu kurcaliyorum ama AI ile denemeler de yapicam.
DesignPark Mechanical denenebilir, ücretsizdir. Sadece üyelik istemektedir.
Solidworks,autocad,nx,invertor,3dsmax,drafssiht bunlarla cizebilirsin.3b veya 2d cizersin.stl,xt,parasolid,dwg,dwfformatlarinda cikti alabilirsin...deneme surumu isini gorur
https://www.youtube.com/watch?v=ZXgMY3-hlgs, ölçüm gösterimleri de yapabiliyor.
tesekkurler
Sketchup
paint 3d