#samsung #galaxy #s23
S23 kullananlar, garanti dahilindeyse pili değiştirtin. Aynı kullanım senaryosunda %80 kullanımda 4 saat ekran süresi verirken %75 kullanımda 6 saat ekran süresine çıktı.
Kullanım senaryosu:
Hep açık ekran: Kapalı
Mobil veri: Açık
Wifi: Hiç kullanmadım
Konum: Açık
Bluetooth: Açık
Parlaklık: Otomatik
Yarım saat oyun oynadım, geri kalanı da Instagram, Youtube ve navigasyon genelde. Önceden pil koruma modu açık ve ekran hızı 60hz ayarlıydı. Şimdi 120hz ve koruma modundan da işlemci ve ekran hızı ayarını devre dışı bıraktım.
Pil 361 döngüdeymiş ama sağlığını %100 gösteriyordu Samsung yetkili servisindeki yazılım 😀 Garanti kapsamında bedavaya değiştirdiler. Pili çabuk bitiyor deyince zaten yetiyor. Bir de benim pil ekran kapalı olsa bile %7'ye geldiğinde 1 dakikada bitiveriyordu. Saat 1 gibi cihazı teslim ettim, 5'te hazırdı. Beraberinde şarj portunu da değiştirdiler. Niye bilmiyorum, bir sorunu yoktu. O arada da telefonsuzluğun garip boşluğunu yaşadım 😀


Servise gidip benim pilim çabuk bitiyor mu dedin sadece?
Evet yeterli oluyor. Pili çabuk bitiyor, çok ısınıyor vs.
4 saat ekran süresi alıyorum, ilk aldığımda 6 saatti, bir de pili %7 olduğunda bitiveriyor dedim. Garanti kapsamındaysa değiştirmek istiyorum bu bu kadar kötü değildi dedim. Sorun etmediler. Zaten ekstra ücret çıkarsa haber veriyorlar yapmak yerine. Metne eklemeyi unuttum, beraberinde şarj portunu da değiştirdiler. Niye bilmiyorum bir sorunu yoktu.
Sizinki çok daha kötüydü, bir sorun çıkaracaklarını sanmıyorum.
Ben alalı 1 yıl oldu s24 plus. Aldığımdan beri ekran süresi çok kötü, günde 2 kere takıyorum. 🤣
Exynos kazığı yediğiniz için olabilir hocam. Düz S24'ün pili de %8 daha az gidiyordu S23'e kıyasla.
Ben haziranda degistim pek bir farki olmadi valla. Taktiklari pilde eski evet sifir dongu ama 2023 yilindan kalma pil. Pil uretim tarihine bakip soyleme sansiniz var mi?
Takılırken sormadım, nereden bakabilirim? Bir de ben telefonu sıfırladım pil değişiminden sonra, onun da etkisi olmuş olabilir.
@huseyinekrem https://technastic.com/check-battery-health-charge-level-cycle-capacity-adb/ buradan bakabilirsiniz
@omerf97 23 şubat 2024 diyor.
@huseyinekrem size nispeten yeni batarya takmislar bana 2023 agustos bataryasi takildi 😀 ben servise vermeden 900 dongu falandi eski pil. Yeni pil sifir dongu geldi ama yine de sarji pek iyi gitmiyor muhtemelen sifirlamam gerekiyor telefonu bir kere.
@omerf97 bir de haftada 1 yeniden başlatmak iyi oluyor dediler serviste, ne kadar fark eder bilmiyorum. Ayarlar > Cihaz Bakımı > Otomatik Optimizasyondan ben 1 gün seçtim. Belki faydası olur.
🙂
Bu ne eyyyyyyy Zamsung
bende şikayetçiyim bataryadan ama mayısta garanti bitmiş 🙁 güle güle kullanın.
apple gibi pil döngüsünü neden göstermiyor bu?
ADB komutlarıyla bakabiliyorsun abi sadece.
S24 ve o dönem çıkmış modellerde gösteriyor ama daha altında göstermiyor. Komutla falan bulunabiliyor da biraz uğraş ister.
@huseyinekrem ne aptalca bir yöntem, insan telefonun aya lar kısmına koymaz mı onu ya?
@ronniejamesdio yenilere koymuş eskilere yokmuyor, kıllık yapıyorlar.