Yurtdışındaki film arşivi yok, müzik üyeliği yok 🙁 Tamam 70 lira 2 dolar bile değil ama bir noktadan sonra maaşlar aboneliklere gidiyor. Film dizi izlemeyi çok seven birisi için aylık 200 lira netflix 150 lira disney bilmem ne kadar hbo adobe'u gamepassi derken aylık giderler artıyor
Her farklı servise abone olup para yetiştirme konusuna katılıyorum hocam ama o geniş özellikleri sunsa $1.5 dolar olmaz mesela ben sadece hızlı ve ücretsiz kargo için kullanıyorum prime video falan çok nadir.
Diğer ülkelerin içeriklerine VPN ile erismeyi denediniz mi? Maalesef filmleri, dizileri yasal (!) olarak izlemek için bütün platformlarda VPN ile takla atmak gerekiyor. Aradığım şeyler hiç benim üyeliğim olan servise, olduğum ülkeye denk gelmiyor.
@dirigeant denemedim yurtdışında direkt kullandım ve maalesef aynı. Prime aboneliği nereden aldığınıza bakıyor. Amazon EU'dan da abonelik alabiliyorum ama pahalı tabii 😀 1,5 dolar/euro değil
1.5 dollar eder. Zam olması kötü ama hala çok uygun. ABD fiyatı 15 dollar yanlış hatırlamıyorsam.
Bir bu, bir YouTube Premium bir de Hepsiburada çok ucuz.
.
bunun açığı var 😀
Yurtdışındaki film arşivi yok, müzik üyeliği yok 🙁 Tamam 70 lira 2 dolar bile değil ama bir noktadan sonra maaşlar aboneliklere gidiyor. Film dizi izlemeyi çok seven birisi için aylık 200 lira netflix 150 lira disney bilmem ne kadar hbo adobe'u gamepassi derken aylık giderler artıyor
Her farklı servise abone olup para yetiştirme konusuna katılıyorum hocam ama o geniş özellikleri sunsa $1.5 dolar olmaz mesela ben sadece hızlı ve ücretsiz kargo için kullanıyorum prime video falan çok nadir.
Diğer ülkelerin içeriklerine VPN ile erismeyi denediniz mi? Maalesef filmleri, dizileri yasal (!) olarak izlemek için bütün platformlarda VPN ile takla atmak gerekiyor. Aradığım şeyler hiç benim üyeliğim olan servise, olduğum ülkeye denk gelmiyor.
@dirigeant denemedim yurtdışında direkt kullandım ve maalesef aynı. Prime aboneliği nereden aldığınıza bakıyor. Amazon EU'dan da abonelik alabiliyorum ama pahalı tabii 😀 1,5 dolar/euro değil
Afamin bir gozu kor olmus
1 günde teslim etmesi de cabası, İzmitliler için çok iyi. Sabaha karşı 5'e kadar aldığım ürünler öğlen elimde, İzmit'te depo olunca.