Netspeed kullanan yok mu aramizda 4 gündür ses seda yok diyorlar net hızı 1 lere düşmüş ping fırlamış diyorlar iyi firmaydi eskiden diye aklımda kalmış noldu acaba

Netspeed kullanan yok mu aramizda 4 gündür ses seda yok diyorlar net hızı 1 lere düşmüş ping fırlamış diyorlar iyi firmaydi eskiden diye aklımda kalmış noldu acaba

Son bir saat içinde 110 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ara ara kesilmeler var da tamamen yok değil bende.
Comnet gibi olmasın da
Bunların müşterisini de turknet alır.
Yaprağı yedik bizim burada port da yok.
siber sadırı varmış.
Bende de kötü bi kaç gündür
Geçen ay geçtim, bu da kurudu.
Benim Mileenicom, 3 gündür internete zor giriyorum :/