Netspeed kullanan yok mu aramizda 4 gündür ses seda yok diyorlar net hızı 1 lere düşmüş ping fırlamış diyorlar iyi firmaydi eskiden diye aklımda kalmış noldu acaba

BeğenFavori PaylaşYorum yap