eskod @eskodd 08 Mart 2025 - 16:06 Şu monitörü fiyatı iyi diye aldım, 2.taksidini ödemeden ölü piksel oldu bir tane. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 4 tangoalfa @tangoalfa kusurlu ürün sayılmaz mı bu durumda? 08 Mart 2025 - 16:36 Yanıtla Beğen 2 eskod @eskodd Bilmiyorum 08 Mart 2025 - 21:12 Yanıtla Beğen Höşelek @benvaryaben MSİ monitör almayın bu kaçıncı vukuat 08 Mart 2025 - 17:16 Yanıtla Beğen 1 eskod @eskodd Dikkatlice bakayım başka var mı diye 08 Mart 2025 - 21:13 Yanıtla Beğen İptal
kusurlu ürün sayılmaz mı bu durumda?
Bilmiyorum
MSİ monitör almayın bu kaçıncı vukuat
Dikkatlice bakayım başka var mı diye