Selamlar, artık iPhone XS’i emekliye ayırmanın zamanı geldi. Bataryasını zaten bir kez değiştirmiştim, şimdi tekrar değiştirmeye kalksam zaten telefonun ikinci el fiyatına denk geliyor.
Öyle çok fazla beklentim yok, orta ya da orta-üst segmentte bir telefon önerisi verir misiniz? Almanya’da refurbished iphone alma şansım da var, öyle de olabilir. Şarjı uzun gitsin ve güncelleme desteği uzun olsun; bunlar benim için önemli ölçütler, ne dersiniz?

BeğenFavori PaylaşYorum yap