#Diablo4 sen ne oyunmuşsun arkadaş. İnsanlar neden bu batağı düşüyor anladım. İnanılmaz bir karakter oluşturma seçeneği sunuyor. Her eşyaya bin bir çeşit yetenek kazandırıyorsun. Olmadı yetenekleri bozulmadan görünüşlerini değiştirebiliyorsun. Harita derya deniz zaten. Hafta sonundan hafta sonuna oynadığım için her seferinde oyuna 1 saat alışma sürecim oluyor. Ne neydi hatırlamaya çalışıyorum. İlginç oyun gerçekten.

tek başınıza oynadığınızda bu his kısa sürede yok olmaya başlıyor ve bir süre sonra tekrar etme hissi içinizi kaplıyor.
Zaten 70-80 saatten fazla oynamayı istemiyorum herhangi bir oyunu.
Bir de bu oyunun yapılışını düşün 🙂
He ya akıl alır gibi değil. Ben de 1,5 yıl sonra oynayarak en rafine halini oynuyorum 😀
Kafan rahat olmasını istiyor musun?
Raft oynayacaksın. Deniz de seviyorsan efsane oluyor. Tahta vs.. topluyorsun. Görev yapıyorsun durum bu.
Diablo 4 de ki dikkati öz veriyi unv. göstersek şimdiye prof vs. olmuştuk. 🙂
🤣
Bir müddet sonra, sadece grinde dönüyor olay.
Elinizde X eşyasının Y özelliği %16 olanı varsa varsa, %16,1 li olanını arıyorsunuz.
Yeni aldım.Kaynana adında bir büyücü açmayı düşünüyorum. 😀
O batağa yıllar önce düştük. Şuan xbox a dokunmamak için akşamları zor duruyorum 😀
Diablo vb oyunların hepsi öyle aşağı yukarı, kalite arttıkça detay da artıyor.