Robot süpürgeden anlayan arkadaşları göreve çağırıyorum.
Bu üçünden hangisini neden önerirsiniz? Başka tavsiyeniz var mıdır? Black friday bitmeden alerjiye toza savaş açayım diyorum. Yeterince sık temizlik yapamadığımı kabullendim artık.
Aslında süpürge üzerinde kamera olmaması tercihimdir. Geçmişte de hack olayları yaşandı malum.
https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B0C2YQTHJN/ref=ewc_pr_img_3?smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1
https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B0D9YHZLLM/ref=ewc_pr_img_2?smid=AYQYOFE0SRACD&th=1
https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B0D3RGFSRB/ref=ewc_pr_img_1?smid=A3JWKAKR8XB7XF&th=1
Dreame markasını da hiç duymamıştım daha önce. Evde halı yok fakat kimse mop önermiyor benim gördüğüm kadarıyla fakat daha uygun fiyatlı mopsuz düzgün model de göremedim hiçbir yerde sanırım dreamenin hiçbir modelinde hepa da yok
https://vacuumwars.com/best-robot-vacuum-under-600/ bu site güzel
5 gün önce Roborock Q Revo S aldık . Hatta şuan 1000 tl daha ucuzlamış :(. emiş gücü Roborock Revo dan iyi .. silme özelliği ve çekimi gayet güzel. hergün saat 9 da evin 3 odasını temziliyor otomatk olarak.
@burakdogn Ev küçücük olduğundan çok da para vermek istemiyorum. Tembelliğimi kapatıp alerjimi dizginlese yeter diyorum
@ptseeker o zaman bu model yeter.https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B0C2YQTHJN/ref=ewc_pr_img_3?smid=A3JWKAKR8XB7XF&th=1
Dreame plus gen 2 ben kullanıyorum gayet iyi mob özelliğini sevmedim.
Halıları ıslattığı için mi? Ben sıkıntı yaşamadım mob özelliğinde. Tek suyu istasyondan doldursun isterdim.
@l0st köşelere girmiyor duvarların uzağından geçiyor fiyenleri gördüm. O konuda nasıl?
@ptseeker köşelere giriyor ya 😀 gayet de güzel giriyor valla haritasını ayarlaman lazım.
@arandur yok iyi silmiyor gibi geldi. leke var ise cıkartmıyor. bastırarak silmesi lazım 😀
@ptseeker bence de köşelere girmiyor ve yapışmış kirleri sökemiyor. Köşe ve kenarları daha iyi almalıydı.
Mop ve süpürme işini ayrı robotlar yapacak. Yada 40 modelini alacaksın.
Xiaomi X10+ aldım. Mop ve süpürme özelliklerini her gün kullanıyoruz. Gayet memnunum. Öncesinde de Mop Pro kullanıyordum ama mop özelliği pratik olmadığından kullanmıyorduk. Bu cihaz günlük vileda işlerini falan ortadan kaldırdı.
@definitive Ne gibi bir fark var aralarında?
Q revo s aldim iki ay falan oldu, gayet memnunum. Su siteden kiyaslamalara bakabilirsin, youtube kanallari da var. https://vacuumwars.com/best-vacuum-cleaners/robot-vacuums/
Dreame ana arge ve diğer markalara üretimini yapan bir firma, gen2 güzel ama mop beklentiniz olmasın, o tarz mopluların bi olayı yok
@cenk_akay08 @burakdogn @l0st @arandur @cgdincer @definitive @rezz @umutizgi Standart QRevoyu yapıştırdım arkadaşlar. Teşekkür ediyorum. Sanırım göründüğünden çok daha az bir indirim var ve başta düşündüğüm bütçeyi çok aşıyor. Aslında dreame D10 plus tam oturuyordu bu konuda ama dönen mop ile ıslak temizliği de kurtarı epey bir süre diye düşündüm ve tembelliği seçtim. 😀
Bakalım alerjiye de iyi gelecek mi asıl maksat o
Hayırlı olsun. güle güle kullanın.
@burakdogn Teşekkürler hocam. Son dakika roborockın kendi sitesinde S modelili aynı fiyata görünce siparişi iptal ettim amazondan. Tam siteden alacakken S modeli amazonda da aynı fiyata geldi aldım. Aradaki farkı tam çözemesem de daha yeni bir model gördüğüm kadarıyla. Yanında ekstra iki mop daha da geliyordu. Baktım da türkiye fiyatı akıl almaz pahalıymış.
@ptseeker S verisyonunda gördüğüm kadarıyla çekim gücü artıyor S 7000 çekim gücü var.