Arctis Pro, Aerox 9 ve Apex 7 kullanıyorum bir süredir. Güzel ekip oluyorlar. Her ne kadar tek yazılımla kontrol edilmeleri güzel olsa da yazılımı kötü tasarlanmış.
Steel series in kulaklıklarını seviyorum ve çok uzun zamandır kullanıyorum, Ancak yazılımını hiç sevemedim. Umarım siz benden daha uyumlusunuzdur 🙂 Şimdiden güle güle kullanın.
daha önce steelseries kullandın mı
Şimdi alıp yaza kadar ödemek daha mantıklı. Fiyatlar 2x muhtemel bence
Arctis Pro, Aerox 9 ve Apex 7 kullanıyorum bir süredir. Güzel ekip oluyorlar. Her ne kadar tek yazılımla kontrol edilmeleri güzel olsa da yazılımı kötü tasarlanmış.
arctis 9 var. batarya gücü bitti ve değişmesi biraz zor oldu. bence onu da göz önünde bulundur.
Nova pro seçmiş pili çıkarılabiliyor hatta yedeği bile var.
@barisatac aynen o özellik olduğu için onu seçtim hatta yanında bir tanede yedek pil geliyor diye biliyorum dock'a takııl kullanıyorsun
Steel series in kulaklıklarını seviyorum ve çok uzun zamandır kullanıyorum, Ancak yazılımını hiç sevemedim. Umarım siz benden daha uyumlusunuzdur 🙂 Şimdiden güle güle kullanın.