1.6 tdi aracım var, enjektörlerinde şakırdama denilen bir arıza mevcut. Tamiri için 6-18 bin arası fiyat veriyorlar. Sizce tamir denenmeli mi yoksa direkt servisten sıfır mı takılmalı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap