MacBook'larda pil koruma modu olarak uzun süre prize takılı kullandığınızı anladığında şarjı otomatik kesip, pili %80 seviyesine kadar düşürüyor. Sonra da sabit şekilde %80 kalmanızı sağlıyor. Ancak 2 gün civarı bu şekilde kullanınca yeniden %100'e doldurup bir süre bu şekilde kalmasını sağlıyor. Ne var yani "asla %100'e çıkartma" diyebilsek ne olur? Sürekli prize takılı ve %80 seviyesinde kullanmanın işletim sistemi seviyesinde bir yöntemi yok. Oldukça pahalı bir uygulama satın alarak yapmamız gerekiyor bunu.

BeğenFavori PaylaşYorum yap