BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Mr. Paramedik @mr-paramedik

    O kadar Pc kurdum, her defasında ön panel bağlantıları geldiğinde "aha şimdi hata yapacağım" dedim. Hiçbirinde de hata yapmadan tek seferde kurdum. Buna ömrümde ilk kez Pc topladığım zaman da dahil.

    Ama Pc toplamaktaki en büyük aptallık, bunun standart olarak ve tek bir toplu bağlantı olarak gelmemesi. B*k var gibi ayrı ayrı ve takması oldukça zor şekilde üretmeye devam ediyorlar.

  • Anıl @anilkirac

    Bunun bir aparatı var Asus anakartlarda çıkıyordu müthiş rahatlık oluyor.