Büyük umutlarla Keenetic Hopper router aldım. Ancak menzil konusunda yetersiz kaldı. Ya yeni bir tane daha ürün ile mesh yapacağım ya da TP-Link Deco X20 alıp Keenetic'i iade edeceğim. Siz ne önerirsiniz dostlar? F/P olarak düşününce hangisi daha mantıklı? Keenetic'i 3000'e aldım. Bir ürün daha alsam o da 2800-3000 civarı olacak. Deco ise 2li paket olarak 4000 TL.

BeğenFavori PaylaşYorum yap