yıllar sonra asus cihazlara bir bakayım dedim. telefonlardaki anakart sorunu devam ediyormuş.

eskiden asus zenfone max pro m1 vardı bende. telefonun şebekesi durduk yere gidiyordu ve garantiye göndermiştim. anakart arızasından dolayı imiş, anakart değişince sorun çözülmüştü.

aradan belki 7 - 8 sene geçti, asus yine aynı sorunlarla boğuşmaya devam ediyor. bir ara fena olmayan telefonları vardı, şimdi yine piyasadalarmış. uzun yıllardır markanın telefonlarını hiç görmemiştim, zenfone serisi satılmaya devam ediyormuş.

kim nerede kullanıyor hiçbir fikrim yok. pek bir şey hatırlamasam da zenfone max pro m1 in 5000 lik pilinin çok iyi dayandığını hatırlıyorum. vsr mı daha önce bu tarz cihazları kullanan?

BeğenFavori PaylaşYorum yap