Selamlar, çalışma masası almayı planlıyorum fakat boyut konusunda kararsız kaldım. 160x80 cm mi yoksa 140x60 cm mi? 15.6" Laptop (klavye + mouse), 1 adet 27" monitor (sonradan belki bir adet daha eklenebilir), AKAI MPK Mini Mk3 Midi klavye* (opsiyonel) ve masa lambası vb. masaüstü gereçler için yeterli alan olsun istiyorum. Sizce hangisi daha mantıklı? Deneyimlerini paylamak isteyen arkadaşlar olursa çok sevinirim.
İki boyut arasındaki fiyat farkı 500 TL, çok yüksek değil.
Almayı düşündüğüm masa bu: https://www.ikea.com.tr/urun/bekant-agartilmis-mese-kaplama-siyah-140x60-cm-calisma-masasi-79282638
*Midi klavye boyutu şöyle bir şey: https://www.akaipro.com/assets/images/pdp/mpk-mini-mk3/mpk-mini-mk3-ultimate-performer.jpg
#TeknoYardım #çalışmamasası
Yer uygunsa 160*80 daha iyi. 60cm çok dar kalıyor. Monitöre de çok yakın olur.
Masanın, televizyonun, RAM ve SSDnin büyüğü iyidir.
https://www.ikea.com.tr/urun/utespelare-siyah-oyuncu-masasi-80507627
Açıkçası bunu stoğa girince almayı düşünüyorum. Daha öncesinde Markus almıştım keşke ikisini beraber alsaydım. Yerinde gidip gördüğümde de gayet hoşuma gitmişti bu masa. Diğer farklı modeller pek içime sinmemişti
Biraz önce Bekant ile bu attığım masanın kaplamasına baktım. Melamin kaplama çizilmeye, sıcak vs karşı daha sağlam diye yazıyordu
https://www.istikbal.com.tr/blog/icerik/melamin-nedir-mobilyalarda-nasil-kullanilir
Ayrıca masa derinliği konusunda 80 cm olması daha iyi diye düşünüyorum. Monitörden uzakta durmak daha iyi geliyor bana. Şu an 80x85 masa kullanıyorum
60 dar
https://teknoseyir.com/durum/1703315#comment-6101149
160X80
Yorum yazan herkese çok teşekkürler. Odadaki yeri ölçtüm 160x80 uygun gözüküyor. Onu alacağım.
80 cm daha iyi....