Kullandığım hizmetler arasında olan ve mantıklı bulduğum Hepsiburada Premium üyeliğine zam geldi. Bu sebeple Premium üyeliği hala kullanmak isteyenler varsa yıllık üyelik ücreti artmadan 180TL iken alsınlar derim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap