Canlı yazışmalı müşteri hizmetlerinden destek alırken en sonda "Yardımcı olabileceğim başka bir konu var mı?" diye sorduklarında "Yok, sağ olun" deyip yazışmayı sonlandırınca suratlarına kapatmış hissediyor musunuz?
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 273 ziyaretçi, 69 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben sonrasinda iyi gunler/aksamlar da diyerek sohbeti kapatiyorum.
ben chatin kapanmasını bekliyorum. 1dk falan kapanmazsa kapatıyorum.
Ben de öyle yapıyorum 😄
Hoçça galın diyin hissetmezsiniz.
Onların kapatmasını bekliyorum 😁
Ben en çok apple mh'de zorlanıyorum. Görüşmeler çok uzun sürüyor.
Yoo.
Onlar kapatmalı :)) aht’leri uzamasın :))