Merhabalar hayırlı geceler dilerim herkese.
Annemin telefonu %1 iken bitiyor ve şarja takıyor durum bu. Gelip şarjdan çıkarıyorum, hiç olmasa bu ekran gitsin belki kendine gelir diye ama ses seda yok. Daha 6 aylık cihaz (Redmi 10C) nasıl oluyor da böyle oluyor garip. İşin kötüsü torunları okul servisine falan veriyor telefon da lazım. Basit bir hata mı yoksa mahalle telefoncularının insafına mı kaldık. Garantiye versem git gel tespit ıvır zıvır bir hafta yer gibi geliyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap