green karta başvurmak için pasaporta 2000tl verdim çıkmazsa taaaaa…
Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Pasaport gerekli değildi ki xd
ciddimisin
Boşuna para vermişsin. 🤣
hay … yaa
Greenkart'a başvurmak için pasaporta sahip olma şarkı kalktı, ben olmadan başvurdum. Boşa verdin 😀
bide sen vur tam olsun
bende başvurayım ama orda nasıl başvurulur baksak mı
Bir şey olmaz sene başı zaten zam gelir ama keşke almışken 10 yıllık alaydınız. (Bende buradan vurayım. 😀 )
o çok pahalıydı yaaa 5 bin yuh
nasil basvuruyoruz en son 10 yil önce basvurmustum 🙂 degisti mi sürec, biyometrik foto lazim mi yine acaba ? Kisaca bir bilgi verse TS ahalisi süper olur.
siteden knk tabikide lazım
@eddie Biyometrik değil farklı bi boyut foto lazım 5x5 cm gibi olması lazımdı. Biyometrik 5x6 diye kalmış aklımda