Ronnie James Dio @ronniejamesdio 21 Ağustos 2023 - 21:26 USB -> type c kablo aldım gaming kablo çıktı. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 2 1 9 Murat Şentürk @senturkmurat1999 Bunun için ısınıyor diyorlardı sanki. 21 Ağustos 2023 - 21:27 Yanıtla Beğen Ronnie James Dio @ronniejamesdio Yoo ısınma yok. 21 Ağustos 2023 - 21:38 Yanıtla Beğen Halil @hcaktuna Bende de vardı bundan elektrik bandı çekmiştim. 21 Ağustos 2023 - 21:33 Yanıtla Beğen Ronnie James Dio @ronniejamesdio Ben beğendim ya güzelmiş renk geçişleri kalsın böyle. 21 Ağustos 2023 - 21:39 Yanıtla Beğen Ronnie James Dio @ronniejamesdio Benim mi 6 şu anda hızlı şarj oluyor. 21 Ağustos 2023 - 21:38 Yanıtla Beğen 1 Excalibur @excalibur Bundan alacaktım gece gözümü alıyor yorumlarını görünce vazgeçmiştim 😀 21 Ağustos 2023 - 21:56 Yanıtla Beğen 1 Burak Özyürek @burakozyurek https://teknoseyir.com/durum/1297182 21 Ağustos 2023 - 21:56 Yanıtla Beğen tangoalfa @tangoalfa şu her şeye led koyma furyası bitse de rahatlasak. şarj kablosu ya bunda da ışık olmasın. nefret ediyorum gereksiz ışıktan 😅 21 Ağustos 2023 - 22:12 Yanıtla Beğen D3LiDoLu @d3lidolu Bende bunun 50cm olanı var. Araba için almıştım. Arabada karanlıkta ufak bir ışık yayması iyi oluyor. Bilerek kısa almıştım dolaşmasın diye. Zamanla o örgüsü çözüldü sanırım araba içinde sıcakta kala kala dayanamadı. 21 Ağustos 2023 - 23:24 Yanıtla Beğen İptal
Bunun için ısınıyor diyorlardı sanki.
Yoo ısınma yok.
Bende de vardı bundan elektrik bandı çekmiştim.
Ben beğendim ya güzelmiş renk geçişleri kalsın böyle.
Benim mi 6 şu anda hızlı şarj oluyor.
Bundan alacaktım gece gözümü alıyor yorumlarını görünce vazgeçmiştim 😀
https://teknoseyir.com/durum/1297182
şu her şeye led koyma furyası bitse de rahatlasak. şarj kablosu ya bunda da ışık olmasın. nefret ediyorum gereksiz ışıktan 😅
Bende bunun 50cm olanı var. Araba için almıştım. Arabada karanlıkta ufak bir ışık yayması iyi oluyor. Bilerek kısa almıştım dolaşmasın diye. Zamanla o örgüsü çözüldü sanırım araba içinde sıcakta kala kala dayanamadı.