İnsan neden kabloya ışık koyma ihtiyacı duyar ki? Hayır sadece şarj ederken yansa iyi 7/24 takılı olduğu sürece yanıyor. Belki ben data kablosu olarak kullanıyorum. Ayrıca tırnakları içine kaçmaya başladı telefonda durmuyor artık. Bence bunun ledli olmasıyla alakası var çünkü ısınıyor ve metal kısmın altındaki yumuşak plastiği daha yumuşak hale getiriyor. Ayrıca led rahatsız da ediyor. Kapatmak için plastik kelepçe kullandım. Baseus çok iyi dediniz aldık ama...

BeğenFavori PaylaşYorum yap