Neredeyse otuzuma dayandım ama halen herhangi bir yerde çok basit bir şekilde çözülebilecek küçük/büyük sorun gördüğümde sinir oluyor kafamı yoruyorum. Değiştiremeyeceğim şeyleri kabullenmek konusunda direniyorum resmen. Sanırım hiçbir zaman olgunlaşamayacağım.
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 58 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Aynı şekildeyim. Hayat her alanda problem olduğu için bu tür şeyleri yaşıyor ve hissediyoruz sanırım.
Böyle gördüğünüz şeyleri, kendi içinizde gülümseme ile izleyeceğiniz zamanlar olacak.
Bazen insanlar konuşurken dinlemek istemeyeceksiniz, Nezaketen sözlerini bitirmelerini bekleyip ihtiyaçları olan mesajları vereceksiniz...Zaten ne söyleyeceğini biliyor olacaksınız...
İnternetin dezavantajları , akıl sağlığına zararlı.
Ne gump ne keder
Takıntılı olmak değil mi bu?
Kişisel gelişim kitaplarının çoğunun zırva olduğu konusunda hem fikirim. Ancak stoacının günlüğü kitabını okumanızı tavsiye ederim. Çoğu arkadaşıma önerdim ve okuyup beğendiler, sizin de pişman olacağınızı düşünmüyorum
https://www.kitapyurdu.com/kitap/stoacinin-gunlugu/569383.html
Listeye ekledim, dikkate alacağım.
Direnmeye devam edin ama üzülme işini uzun tutmayınız.