100 dolar altına çok iyi olduğu söylenen 1More SonoFlow amazon üzerinde 80€'dan satılıyor. Yanında ekstra kulaklık pedi alırsanız toplam 1950 civarına geliyor 3 taksit imkanı var.
Youtube'da aratın aklınızda bir fikir oluşur çoğunlukla Anker Q45 ile karşılaştırılmış. Ben almaya niyetlendim ama vazgeçtiğimi düşünüyorum.
Aklımda kalanları sıralıyorum:
0) Anc bu fiyata göre gayet iyiymiş.
1) Yanında çıkan kablo 2.5 to 3.5mm (her yerde 3.5 yazıyor ama kulaklığın üstündeki 2.5mm) ama bu giriş sayesinde en azından pil ölse bile işe yarar olacak.
2) Transparan-anc mod derecesi yok ama ön yüklü EQ ayarları Q45e göre daha başarılıymış.
3)Kablo ile bağlarsanız anc yokmuş.
4)Ldac varmış(emin değilim).
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0B7NBXWDV
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0BW2XQ823
Bunda benim de gözüm var aslında da kararsızım
Flossy dayı fena övdü 😀
@kortex Öven var gömen var anlamadım ben de
@protego Salak saçma olumsuz başlık atanlara pek takılma izlenme kasmak içi yazdıkları çok belli oluyor. Ne nanesi kötü bilerek aldıktan sonra sorun yok bence.
Yorumlara bakmak en iyisi. Olumsuz yanı da var iyi yanı da. 80€'ya anca bu kadar oluyor. Kafana yatmadıysa alma.
https://www.amazon.de/-/tr/product-reviews/B0B7NBXWDV
@tongyabguhan34 Sen de beni tester olarak kullanıyosun ha 😂
@kortex hocam aldınız mı? Zamlanmış.
@kortex Yok almadım, bu ay biraz içerdeyim gelecek ay belki. Fiyat yine düşer hocam Sonoflow sürekli olarak +-150TL oynayıp duruyor 🙂
@protego ben de bir yıl boyunca içerde kalmayı düşünüyorum ama kredi veren yok 😀 Kartların borcunu ödemeye geçtim harcamaları düşürmeye çalışıyorum bir umut belki kredi skorum yükselir.
@protego @kortex Kulaklığı alan var mı acaba ekşisözlükte baya gömçürmüşler kronik sorunları var gibisinden, fiyat bandında anker q30 var ama o da yakında 3k olur acil cevap
@emirhan-krks2065 hocam ben almadım qcy h2 aldım onu da halen kullanmadım.
@emirhan-krks2065 Ben de almadım, henüz sıra gelmedi buna 🙂
Bende bi heyecaanlandım ama vazgeçtim 😀
@ahmeturan Silikonluya alerjiniz yoksa t13 tercih edilir bence.
Yapı Kredi extra 3 taksit daha yapıyor bazen, onu da değerlendirebilirsiniz.
Bu tarz kulaklıkları dışarıda yürürken kullanmak bana pek mantıklı gelmiyor. Kütüphane, ofis ortam, ev gibi yerlerde kullanılmasında bir beis yoktur. 🙂 Benzer muadillerinide denedim de yok yani ben yapamıyorum dışarıda bunlarla.
Yeni kulaklık almıştım. Kulaklık fetişim var. Yapmayın etmeyin.