Selamlar.
2k Monitör alma planım var. Bunlar ucuz ve gözüme çarpanlar.
Tercih ederken nelere dikkat etmeliyim? Sizin öneriniz var mı?

Selamlar.
2k Monitör alma planım var. Bunlar ucuz ve gözüme çarpanlar.
Tercih ederken nelere dikkat etmeliyim? Sizin öneriniz var mı?

Son bir saat içinde 236 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
o kadar para verdikten sonra 4k al bence
4k yok buna yakın paralara, eskidendi o 😀
Hertz olayı da önemli 4K'ya çıkınca fazla paralar çıkıyor. 😀
Bana göre hepsi çöp
Panel sebebi ile mi ?
Acele bir durum yoksa Mini led monitörleri beklemek gerekiyor diye düşünüyorum.
Acelesi şöyle, ekim sonu kasımda kişisel olarak doların artmasını bekliyorum. Yılbaşında zam gelince taksitli ödemesi kolay olur diye şimdiden alıyorum.