Yeni Call Of Duty MW 2 oynamak istiyorum çıkınca ancak o para verilmez abi ya 1100 tl çok fazla İlk çıktığında bile 800 tl çok gelmişti ama şimdi 800 tl deseler alacak çok fazla insan çıkar.
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
MS’in satın alması yakında tamamlanacak gibi duruyor. Biraz bekleyin Game Pass ile oynarsınız.
Biraz bekleyin dediğin daha 1 sene var 😄 2023 yaz sonu dediler, daha da uzar. Ayrıca "bugün imzayı attık yarın oyunu getiriyoruz" tarzında bir şey olacağını hiç sanmıyorum.
Hatta iptal bile olabilir, bir seneye kim öle kim kala çünkü...
Avrupa'daki işler 2023 de anca bitebilirmis, iptalini düşünmüyorum CEO iyi ikna ediyor devletleri,
MW 2 zaten 2009'da çıkmadı mı? Ben mi yanlış biliyorum.
Remaster falan dersenizde boşverin hiç bulaşmayın o işe. Her oyunda özellikle orijinali daha düzgün oluyor Remaster sürümünden. Özellikle de EA oyunlarda böyle.
Hee çıkar