Trafik Sigortasına ZAM ‼️
📌Mevcutta aylık uygulanan %1,5 oranında ki artış oranı, %216 zamla Eylül ayı itibari ile %4,75 oluyor.
📌Ağustos azami prim tutarları Eylül itibari ile %10 -%20 oranında arttırılarak uygulanacak.
👉Bu yeni zam ile,100 liralık bir sigorta için,
önce %20 artış olacak sonra her ay o fiyat üzerinden %4,75 artış yapılacak...
12 ay sonunda 100 liralık sigorta mevcutta 120 lira olacakken artık 201 lira olacak..

Şifa olsun
Kaskoyu etkiler mi? Eylül başında doluyor, şimdiden poliçe kestirmek mantıklı olabilir.
Arabası olmayanların derin bir oh çektiği ülkedir Türkiye.
Fiyat pahalılığından dolayı alamıyoruz, alabilsek akaryakıt pahalılığından süremiyoruz, yakında kapının önünde yatırmak bile zarar olacak.
Benim sigorta da Ekim'de bitiyor. Şimdiden yenileyebilir miyim, yenilesem avantajı olur mu sizce?
En erken bitmeden 30 gün öncesi yenileyebiliyorsun diye biliyorum. Avantajlı olsa bile uğraşman gerekir sanırım.
@yhackup 2 bine razıyım. 😀
hükümetin içinde bir sigortacı var sürekli allem ediyor kallem ediyor zammı koparıyor trafik sigortasını mahvedende bu ve bu kişiler artık her kimse bunlar .........saçam sapan düzenlemelere imza attılar bugüne kadar.
Kim acaba 🤷♂️
@hamdi 2011 di galiba TS'nin işleyişini tamamen değiştirmişlerdi ,dikkat bu krizden çok önce olan bişey ,ondan sonra TS ye kallavi zam gelmişti ondan beri koptu gidiyor.
Dün yaptırdım 2059 TL trafik sigortası 6400 lira kasko tuttu. Geçen sene 3 te 1 fiyata yaptırmıştım.
Seneye x2.5 k tutar
7 basamak en uygun 1.600 tl civarı
Sigortacıların hepsi batacak, demedi demeyin. İki yıla kalmaz kimse sigortaları yaptırmaz, ceza yemek ve arabasını garajda öldürmek uğruna...
Batmali da zaten, millet araba alıyor diye yemeyip icmeyip buna mı vericek parayı, hayır herkes araç falan da almıyor kurunun yanında yaşta yansın demişler.