Uyguna denk gelince JBL C100 kulaklık aldım. Kulaklık lazım oluyor dursun kenarda zarar gelmez.

Uyguna denk gelince JBL C100 kulaklık aldım. Kulaklık lazım oluyor dursun kenarda zarar gelmez.

Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
LP geldi aklıma. 😅
İyi günlerde kullanmanızı dilerim.
Evinde 20-25 kulaklık olup oyunda kulaklığım yok diyen arkadaş 🤣
@cyber-man İsmi lazım değil adı dört harfli. 😀
Vazgeç Umut bu sevdadan.
Garip bir fetişin var. Bu kadar kulaklık artık fetişe girer çünkü 😂
Link verseydin
Fiyatına göre en kaliteli ve uzun ömürlü kulaklık bence.